الخميس، 4 فبراير 2016

قالى بحبك .. بقلم الاستاذ / ماهر البساطى

قاللي بحبك......... ودا بعد ايه
مانا كنت بحبك....... وجرالي ايه

انا كنت ليك.. عاشق عنيك
بتمني قلبك.. يحس بيا

وكان روحي فيك.. بتنادي عليك
وماخدتش منك.. غير كل آسيه..

دي لوقتي ليه.. جاي بعد ايه
دا حناني ضاع.. وشوق عنيا

قاللي بحبك.................
قاللي بحبك..
فاتت سنين.. ع الكلمه دي..
كان المفروض.. زمان توصلني

ايام ماكنا.. احنا الاتنين
انا بحبك.. وانت بتظلمني

ايام ماكانت عنيا
تشتاق لقربك وانت بعيد
واحتار مع حيرة زماني
لو غيابك عن قلبي يزيد

انا كنت ليك..عاشق عنيك
بتمني قلبك.. يحس بيا
وكان روحي فيك.. بتنادي عليك
وماخدتش منك.. غير كل آسيه
‫#‏قاللي_بحبك‬
ماهر البساطي..

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

نورا تجلى بقلم شاعر الناي الحزين محمود درويش

 نوراَ تجلي. .......... لما لاح في الأفق اسم محمد تهللت السماء بالضياء والطير غردا كانت الدنيا بالجاهلية في ظلام فأقبل خير الأنام بالضياء مت...