الأحد، 15 أكتوبر 2017

أغنية ( انت اللى خسران )بقلم الشاعر /محمد الشاذلي


أغنية ( انت اللى خسران ) ٥/سبتمبر/٢٠١٧
*************************************

انت اللى خسران موش انا

انت اللى خسران الهنا

كنت بسقيه ليك بايدى

وانت تسقينى ... الضنى

انت اللى خسران مش انا

بكره راح تعرف لوحدك

ان قلبى ما تلقى ذيه

بكره راح تندم لصدك

ياللى كنت لشوفى ضيه

والكلام كان ليك ف قلبى

ذى غنوه بالهيام متلحنه

انت اللى خسران مش انا

انت اللى خسران حب جارف

حب كان غالى ....... بجد

حب صافى وانت عارف

حب كان مالوهش ..... حد

وانت اللى هديت جسر حبى

بعد أما كان ليك بشوقى اتبنى

انت اللى خسران مش انا

بقلم الشاعر /محمد الشاذلي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

نورا تجلى بقلم شاعر الناي الحزين محمود درويش

 نوراَ تجلي. .......... لما لاح في الأفق اسم محمد تهللت السماء بالضياء والطير غردا كانت الدنيا بالجاهلية في ظلام فأقبل خير الأنام بالضياء مت...